kim

Comments (24)

  1. anacristina-xo  |   Posted on Jan 5th, 2013

    hahaha this is amazing !!! Lord Disick in the house ! Love Dash? xoxo have a wonderful saturday kim love you

    • anacristina-xo  |   Posted on Jan 5th, 2013

      ps this almost looks like an elevator button

      • ashleyforreal  |   Posted on Jan 5th, 2013

        IT IS! o m g
        Hey Kimberly, do you have any pics of Penelope, I know when Mason was born everyone was so excited and posted numerous pics of him on the blogs, but not of Penelope.
        Will she be on the show?

        • thelmagainey  |   Posted on Jan 7th, 2013

          Now difficult to get a job with good salary,☑☑☑ Start working. $85 an hour! Seriously I don't know why more people haven't tried this, I work two shifts, 2 hours in the day and 2 in the evening…☀☀☀ And what’s awesome is I’m working from home so I get more time with my kids. Here’s where I went...☑☀☑☀☑☀☑ MoneyHotspot.MEL7.Com☃☃☃☃

      • ♥Farzeen♥  |   Posted on Jan 5th, 2013

        Hey Ana Cristina :)

    • macyface  |   Posted on Jan 5th, 2013

      Kimmie, this is cute. By the way, congrats on the new baby. I’m so, so, so happy for you. I love you, your mom, and your sisters. Can’t wait to see new episodes of your shows. I live vicariously through all of you. I’m just a simple nurse in the state of Arkansas. :)

  2. ♥Farzeen♥  |   Posted on Jan 5th, 2013

    Hey Kim. Haha this is cute.

  3. Maurizio Lalla  |   Posted on Jan 5th, 2013

    BY DOK BY KIM KARDASHIAN I AM LOL LALLA LOL MAURIZIO BORN IN MILAN ITALY. MY ADRESS IN VIA SIBELIUS 8 POSTAL 20162 THE MY EYES. SUPER. SEXY BEATIFUL. IN. THE WORLD BEATIFUL. THE MY EYES. ON VIDDY. 15. SECONDS. SAY MY NAME. CLIK. VIDDY OK CLIK MAURIZIO LALLA 2 ME. LOL LALLA. OK. AND TO SEE. THE MY EYES OF LOL ME LOL LALLA MAURIZIO BORN IN MILAN IN ITALY. IN VIA SIBELIUS 8

  4. Prince Jarvis  |   Posted on Jan 5th, 2013

    This is just too cute.

  5. kkzthebest!  |   Posted on Jan 5th, 2013

    Either I guess! LOL!

    Hope you’re weekend is going well and that you are feeling good! Tonight I have a christmas/New Years/Center Anniversary party for work and then tomorrow is my nephew’s first birthday party…his real birthday will be on Monday already!! I can’t believe it’s been that long since I held a tiny 6lbs bundle in my arms and I can’t wait until the day when you get to hold your little one! Yay for babies!! :-) I love you!

  6. kelsim23  |   Posted on Jan 5th, 2013

    Lord Disick for sure Kim ;) love you! have a good day! xo

  7. ♥Farzeen♥  |   Posted on Jan 5th, 2013

    you are sick.

    • anacristina-xo  |   Posted on Jan 5th, 2013

      like i said before nora im glad you entertain your poor uneducated self.

    • ba.hoops25  |   Posted on Jan 5th, 2013

      It makes me sad to know there are still haters with their nonsense on this blog .

    • ♥Farzeen♥  |   Posted on Jan 5th, 2013

      Nora remember there is something called Karma and when it comes back and bites you in the butt its not going to be very pretty. so you can continue talking crap about whoever you want but one day you will see what it feels like. Karma…you talk bad about a woman you don’t know and who hasn’t done a single thing to you. why do you have an obsession with a woman you don’t like? you are here worse than i am. so its clear who the one with the obsession is and that is you. you don’t like her yet you are here more than i am. so you need help. she hasn’t done a thing to you leave her alone. if you don’t like her stop clicking on her page and making comments all day.

      • anacristina-xo  |   Posted on Jan 6th, 2013

        no one cares about one word you say lol your like a broken record you just keep going and going. Does anyone have the off button ?

      • anacristina-xo  |   Posted on Jan 6th, 2013

        great now just take your own advice, broken record.

    • ♥Farzeen♥  |   Posted on Jan 5th, 2013

      there are always going to be fans of kim because she is like a big sister to her fans and she actually gives a damn about us. its really nice of her to let us see parts of her life and have this blog open for us and to share these things with us is really cool. not many celebs do that. kim gave a lot of good advice that helped a lot of fans with issues they had that they couldn’t talk to a mom or dad about so just because you don’t know that side of her don’t judge her by what the Media whats you to think she is all about.

  8. flore  |   Posted on Jan 5th, 2013

    Hi, Which I can send cosmetics products for Kim?? Happy new year for you and your family. Best regards.

  9. alessandraaa  |   Posted on Jan 5th, 2013

    LOL love this haha

  10. ukdoll_carly  |   Posted on Jan 6th, 2013

    Lord Disick for sure ;) LOL

Leave a Comment

You must be logged in to post or reply to a comment.