The last time I was in New York City with Kourt, Khlo and my mom, this is what my lunch date looked like! How fun! 

kim

Comments (36)

  1. Kera  |   Posted on Apr 13th, 2009

    OMG Kim I love your family! u guys go out for dinner together..that’s great..BTW your mom is soo young n cool, it’s amazing!! I was planing to get a blackberry phone soon but I don’t know which one to get..which one do you have? love ya!! xox

  2. Lelia  |   Posted on Apr 13th, 2009

    Lol, that’s so funny… hey 2nd episode airs tonight in Australia, last week’s 1st one actually made me cry a little! Your mum does that to us as soon as she starts!

  3. Latroy Watson  |   Posted on Apr 13th, 2009

    what type of blackberry’s are yall dolls using??? Omg am i still the only one with a Curve???/ lol

  4. Mahya   |   Posted on Apr 13th, 2009

    how fun. i have a blackberry storm.

  5. fulllovegirl218  |   Posted on Apr 13th, 2009

    Ever saw this one on ___ SeekBi…………………….c o m ___
    It ‘s where you have the opportunity dreaming about dating hot girl and handsome boys and make it true!

  6. Sam1978  |   Posted on Apr 13th, 2009

    What would be really sad is if they are texting each other while in the same room..Of’course, that happens all the time I know..LOL Next time they are texting, just send them a text and tell them to get off the phone. That will get their attention. Ha.

  7. E.W.  |   Posted on Apr 14th, 2009

    Heh heh! This would be perfect for a caption contest. As long as the captions aren’t “That Eamon guy is so yucky!” and “I agree! EW! Let’s get him!”, of course! ;-) (J/K Kim. I’m trying to keep the mood light! :-) )

  8. MoOoni  |   Posted on Apr 14th, 2009

    hehe nice

    oh what type of blackberry do you all use

    ^_^

    XOXO

  9. SophiaMarie  |   Posted on Apr 14th, 2009

    LMAO so funny! I’m obsessed with my Bold as well! I love Kourtney’s makeup!!!! It looks great, but she definitely doesn’t need any…your makeup in this shot is my favorite by far! looks flawless! what type of undereye concealer do you use? love ya dollz!

  10. JordK  |   Posted on Apr 14th, 2009

    haha woah, JUST like my family!
    My dad is ALWAYS on his,
    my mom plays the game Word Mole on hers
    my older brother…god only knows
    me…BBM
    and younger brother…texting all his little friends

Leave a Comment

You must be logged in to post or reply to a comment.