Hey guys,

If any of you are in New York tomorrow, Khloe is having a fab bake sale for charity!

Here are the deets:

Giving Back: Celebrity Bake Sale
There will be eight celebs selling cupcakes at 57th and 5th Avenue on Tuesday from 10:30am to noon. From 12:30pm – 2:00pm the venue will move to the Rockefeller Center.

Get your munch on!

XOXO,
Kim

kim

Comments (55)

  1. Celebs?  |   Posted on Oct 6th, 2008

    Is that what yall are…celebs?

  2. Kim's UK Fan  |   Posted on Oct 6th, 2008

    Sounds Awesome… shame i am in england! will you please post some more makeup videos kim… i love seeing the transformation from gorgeous to fabulously gorgeous! i think u said you were going to do babydoll? please post it soon… all ur fans wanna c stephen working his magic on you! :) love ya!

    xxx

  3. Kelllie  |   Posted on Oct 6th, 2008

    Yay, Khloe! I’m not a New Yorker, but she has my full support and respect!

  4. Kims #1 Fan Melissa  |   Posted on Oct 6th, 2008

    Why’d you delete my comment about you chea ting on DWTS? I was just curious bc I keep hearing that rumor so I wanted to know what you have to say. ANYONE would be curious – especially your fans.

    I love you and hope you come back to DWTS!

  5. Rissa Babii  |   Posted on Oct 6th, 2008

    KIM
    i wish you would be there 5th ave is like 30minz from me!!

    -# 1 FAN MERISSA!

  6. SHANY_DOLL  |   Posted on Oct 6th, 2008

    HEY IS KHLOE GOING TO BE THERE? OMGGG I AM SOOO GOING OVERR THERE I JUST SNEAK OUT OF CLASS! LMFAO

  7. Johnell  |   Posted on Oct 6th, 2008

    That’s what uppp!

    Go Saints ! :-)

  8. INFO-GIRL  |   Posted on Oct 6th, 2008

    LOL im far from new york but i know that celebrity bake sale is one of the competitions on CELEBRITY APPRENTICE !! I hope khloe’s team wins ! OH BY THE WAY I JUST HEARD FROM RYAN SEACREST THAT KIM IS AT REGGIE’S FOOTBALL GAME TONIGHT BUT WILL BE FLYING BACK TO LA RIGHT AFTER THE GAME BECAUSE SHE HAS DANCE REHEARSAL WITH HER PARTNER MARK FROM DWTS !! YES YOU GUESSED IT KIM WILL BE BACK ON DWTS BECAUSE MISTY WAS INJURED. WOW KIM YOU ARE REALLYYYYYY BRAVE TO DANCE AGAIN AFTER ALL THE CRITICISM AND THE CHANCE OF YOU BEING VOTED OFF IN ANOTHER WEEK OR SO. BUT I GIVE YOU PROPS FOR NOT GIVING UP !

  9. Kim i’m from brazil and i really want u to know that u are the most beautiful girl in the world! i love u!
    i’m your fan..i hope that u have a lott off success from now on!
    kisses may!

  10. Anonymous  |   Posted on Oct 6th, 2008

    go khole your the best

Leave a Comment

You must be logged in to post or reply to a comment.